מדיניות החזרה / החלפה

מדיניות החזרה / החלפה

א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם.
ב. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר.
ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם ואו בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע ואו כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו במעמד קבלת המוצר
במחסני החברה, בניכוי עלות המשלוח (25 ש"ח) כמפורט בתקנון ולמעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר למחסני החברה על חשבון הצרכן.
ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב
לו במעמד קבלת המוצר במחסני החברה, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים אלקטרוניים,חשמליים ומוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
ט. החזרת / החלפת שקי מזון:
זיכוי מלא לרכישה בחנות = בצריכת עד 10% מתכולת השק.
בצריכה של 30%-10% יחושב סכום הזיכוי בחנות כדלקמן:
סכום הזיכוי = (עלות השק / משקל השק הכולל) x משקל השק בזמן ההחזרה.
בצריכת 30% ויותר מתכולת השק לא ניתן להחליף ואו להחזיר.

מרכז הזמנות ושרות לקוחות ארצי
03-6-33-33-65

*מזון רפואי בכל גודל או סוג לא ניתן להחזרה/החלפה/זיכוי מרגע הזמנה.

* בכל מקרה כל החזרת/ החלפת שק תהיה תלויה בשיקולה והחלטתה הבלעדית של החנות.

x

הזמנתך כרגע איננה עומדת בסכום המינימום למשלוח חינם (200₪).

לרכישתך יתווספו דמי משלוח.

המשך לקופה
חזור לחנות
x





לב הארץ (צמוד לרמי לוי) ראש העין
מוקד מכירות ושירות לקוחות ארצי:
03-633-33-65
03-633-33-65
טל
פקס
דואר אלקטרוני